...

Hi, welcome to my Buble Delights. I'm Syahiirah, enjoys read my blog^^ Flyingg Kiss :*

Isnin, 11 Februari 2013

Cinta ? Siapa percaya adanya cinta yang tulus, adanya cinta yang datang dari keikhlasan hati ? Cinta yang hadir mengira paras rupa ? Hm, kay aku sudah serik untuk bercinta, SERIK! Kenapa ? Aku dah banyak kali diTIPU! Datanglah siapa yang nak tipu aku lagi, datanglah! Aku dah fade up lah weh, tolonglah jangan buat aku diTIPU lagi! Aku punya hati, punya perasaan. Yaa, aku tahu siapa aku, siapa diri aku, memang aku tak layak untuk dicintai, disayangi tapi patut ke aku ditipu? Surely, aku rindu ex aku yang sorang nih :'( hanya dia seorang je yang faham aku, yang lain yang pernah dengan aku ? Semuanya tak boleh harap. *Lupakan* :'( Sekarang aku dah fade up, aku rasa macam aku ni dipermainkan lagi, cinta dimain-mainkan -_- aku tak tahu yang aku ni dicintai sepenuh hati ataupun tak. Please jangan pernah cintakan aku kalau hati kau hanya untuk si dia lagi </3 Jangan pernah ucapkan kata sayang jika kau masih menyayangi dia </3 Jangan menyayangi aku dengan kepura-puraan kau kalau kau tak boleh menyayangi aku. Mungkin aku tak seSEMPURNA dia,  tak seBAIK dia, dan tak seCANTIK dia. Mungkin kau tak mencintai aku dengan lebih mendalam tapi AKU dah belajar untuk mencintai kau dengan sepenuh hati aku, aku taknak cinta aku dipersia-siakan lagi :'( Mungkin hati kau hanya tercatat satu nama dia, tapi hati aku cuma tercatat nama kau. Walaupun hati kau hanya untuk dia. Aku juga belajar bagaimana untuk menghargai orang yang aku sayang, aku juga belajar untuk hilangkan rasa amarah aku. Tapi, mungkin ini cuma sia-sia :'( Walaupun kau cuma anggap yang kita hanya main-main, aku nak kau tahu yang aku sudah mencintai kau sepenuh hati dan raga aku <3 walaupun aku tahu, ini perbuatan yang sia-sia. :') 

Wajah mampu mengukirkan senyuman, tapi hati tersorok seribu kedukaan :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan